אקסיס סקיוריטי השלימה גיוס של 17 מיליון דולר

הכסף ישמש בכדי להגדיר מחדש את אופן הגישה ליישומים ארגוניים, לצורך תמיכה בעבודה מרחוק ● הקרנות שהובילו את סבבי הגיוס של החברה, שפעלה עד כה באופן חשאי (Stealth Mode), הן סייברסטארטס ו-Ten Eleven Ventures

מייסדי אקסיס סקיוריטי, דור כנפו (משמאל) וגיל עזריאלנט. צילום: ירדן רוקח

חברת הסטארט-אפ אקסיס סקיוריטי, המספקת פתרון לגישה פרטית, מאובטחת ופשוטה ליישומים ארגוניים בעננים ציבורים ובשרתי הארגון, יצאה השבוע ממצב stealth. החברה – אשר הוקמה בסוף שנת 2018 על ידי דור כנפו, מעובדי פיירגלאס, שנמכרה בשנת 2017 לסימנטק, וגיל עזריאלנט, ששירת יחד עמו ביחידת 8200 – הודיעה גם על השלמת שני סבבי גיוס בסך של 17 מיליון דולר.

סייברסטארטס, שהוקמה על ידי גילי רענן, ומאחוריה עומדים יזמים מובילים בתחום הסייבר, הייתה הראשונה להשקיע בחברה. הקרן גם הייתה המשקיעה הראשונה במסגרת סבב A, אשר הובל על ידי אלכס דול מ-Ten Eleven Ventures, קרן אמריקנית המתמחה בהשקעות בחברות אבטחה בעולם הדיגיטלי. משקיעים נוספים כוללים את דן אמיגה, מייסד פיירגלאס, ואת מייקל פיי, לשעבר נשיא Symantec Blue Coat, שהצטרף לדירקטוריון של אקסיס סקיוריטי.

אקסיס סקיוריטי יוצאת מ-Stealth Mode, לאחר פעילות של 15 חודשים, שכללה בדיקות התכנות בשיתוף פעולה נרחבות עם חברות Fortune 500, שחלקן הגדול נהפכו ללקוחות החברה. פלטפורמת הגישה הפרטית ליישומים של אקסיס היא Agentless, ומבוססת ענן. כך, היא מאפשרת לחבר בתוך דקות משתמשים מכל מכשיר ליישומים ארגוניים בצורה פשוטה ובטוחה ביותר, מבלי להידרש לשינויים ברשת או ביישומים עצמם.

שימוש בפלטפורמה של Axis Security פותר את סוגיית הגישה ליישומים באופן מאובטח, ומסיר את הצורך בפתרונות רשת מסורתיים כגון VPN, אשר הינם מורכבים, איטיים לפריסה, ועיוורים לתוכן היישומי, במיוחד בנוגע לצורך קריטי כמתן גישה לשותפים וצדדים שלישיים כגון ספקים, קבלנים ועובדים אחרים מרחוק.

"עוזרת לפתור את אחד מאתגרי האבטחה המורכבים ביותר עבור צוותי IT"

כנפו, מייסד ומנכ"ל החברה, מסר: "אקסיס סקיוריטי עוזרת לפתור את אחד מאתגרי האבטחה המורכבים ביותר עבור צוותי IT. גישה לכלים הבסיסיים של הכלכלה הדיגיטלית של ימינו לא צריכה להיות אחד מהסיכונים הגדולים ביותר שארגון לוקח. אנו נותנים לצוותי ה-IT את מה שהיה חסר להם, בכל הקשור לגישה ליישומים עסקיים – פתרון ניהול יחיד לגישה, אבטחה, בקרה ומדרגיות – ללא המורכבות הכרוכה בדבר".

רענן, שותף כללי של סייברסטארטס וסקויה ישראל, מסר: "הגידול האקספוננציאלי של טכנולוגיות ענן הפך את הגישה המאובטחת לאפליקציות ארגוניות למוקד לדאגה מרכזי עבור חברות Fortune 500. החזון של דור וגיל, בשילוב עם הצוות ההנדסי הישראלי המעולה ומנהלי מכירות ושיווק מצ'ק פוינט, טניום, ג'וניפר ומק'אפי – סולל להם את הדרך להצלחה".

דול, שותף כללי ומייסד Ten Eleven Ventures ציין כי "יישום הגישה לענן שפיתחה אקסיס מעניק לארגונים את הפתרון האבטחתי שהם חיפשו: פיקוח ושליטה ללא תחרות על משתמשים על ידי דרישות בקרה מתואמות לבקשות, משתמשים, מדיניות ופעילויות. התרשמנו מאוד מהגישה החדשנית שנקטה אקסיס, כמו גם מהמהירות בה הצוות המייסד עבר משלב הקונספט לשלב הפיתוח וקבלת התוקף מהשוק. זו עדות אמיתית לעוצמת האתגר שמציב האופי המשתנה של רשתות ארגוניות ושימוש בענן היברידי, והמיומנות של צוות אקסיס פותרת אותו בגישה מתקדמת לאבטחת יישומים מודרניים".

בכיר באחת מחברות הטלקום הישראליות מסר: "הפעלה של רשת מודרנית ומהירה מחייבת אינטגרציה הדוקה עם מספר רב של שותפים, ספקים וקבלני משנה, מבלי להזכיר את אלפי עובדינו. פתרונות רשת מסורתיים אינם מסוגלים עוד להעניק לנו גישה מאובטחת לאפליקציות פנימיות. הפלטפורמה של אקסיס סקיוריטי פועלת כמתווך בין המשתמש, הרשת הארגונית והאפליקציה, ובכך מצמצמת באופן ניכר את סיכוני האבטחה עבור ארגונים כמונו".

דייגו סוזה, דירקטור מנהל בתחום אבטחת המידע ביונייטד איירליינס אמר: "אקסיס סקיוריטי פותרת את הבעיה של אבטחת אפליקציות ארגוניות, בעזרת פתרון מבוסס ענן אשר מפריד בין המשתמשים ובין הרשת והיישומים הארגוניים. הדבר מפחית דרמטית את מרחב התקיפה האפשרי, ומספק רמה גבוהה של שקיפות ושליטה, שאינן קיימות בפתרונות אלטרנטיביים כיום. אקסיס סקיוריטי מסייעת לארגונים להעניק לעובדי הארגון, שותפים, ומפיצים גישה מאובטחת ליישומים קריטיים בארגון, בכל מקום ובכל זמן".

יישום הגישה לענן של Axis מבוסס על פלטפורמת SaaS וזמין ללקוחות באופן מיידי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים